woensdag 31 oktober 2012

57. Big T


Twee blokjes die ik al wel af heb, staan nog niet op de blog, dus daar moet ik vandaag - tussen alle andere bezigheden door - toch direct wat aan doen. Eerst deze: Big T. De naam is me wederom een raadsel, die T zie ik er niet in, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Ik heb er weer wat groen in gebruikt, af en toe die afwisseling vind ik toch heel leuk staan. En ik gebruik geen felle groene tinten. Die fellere tinten gebruik ik wel weer in het kerstquiltje waar ik mee bezig ben. Mijn man vond het zo leuk, dat ik voor mijn verjaardag gisteren direct nog wat kerstlapjes kreeg. Heb ik op dit moment niet direct nodig, maar ze zullen ongetwijfeld nog eens in een grotere kerstquilt verwerkt worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.