zaterdag 25 november 2017

Echt herfst

Na deze week meerdere keren tot op mijn ondergoed natgeregend te zijn, weet ik het zeker: het is herfst. Natuurlijk was het een maand geleden ook al herfst. Natuurlijk was ik toen ook al natgeregend, de zegeningen van het buitenaf wonen. Maar de afgelopen maand lijkt zomaar verdwenen te zijn. Het is alweer 25 november, waar is de rest van de maand gebleven?!

Gelukkig kan ik in mijn handwerk nog wel iets van de voorbijgaande tijd terug zien. Ster 9 en 10 van Fly Away werden gemaakt en ik heb de bovenrand van de quilt eraan gezet, wat beter wilde dan ik verwacht had. Ster 11 en daarmee de laatste begint ook al behoorlijk te vorderen.

In de kerstvakantie moet ik dit wel af kunnen krijgen! Ik ben zo benieuwd hoe dit aan de muur lijkt!

Tussen de buien door geniet ik wel enorm van het buiten zijn of misschien nog wel meer van het naar buiten kijken. Vanochtend waren de velden bedekt met rijp en dan sta ik in de vrieskou fotootjes te maken van hoe de lucht er dan uitziet. Ik was wel blij dat manlief met jongste zoon naar de voetbalwedstrijd ging,  na de foto's kon ik gelukkig weer het warme huis in duiken!

Zo meteen nog wat Sinterklaascadeautjes regelen. Komende week wordt het al december.
Echt winter.

1 opmerking:

  1. wat zijn dat een pracht sterren. Dat gaat een prachtige quilt worden.
    Succes met de advent animals, ik zie ze hier wel verschijnen. ik heb nummer 24 weer bijna af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.