dinsdag 25 september 2018

Steekje los?



Dit weekend zette ik de laatste steekjes van een kolom bladzijden. Jee!!! Ik ben alweer met heel veel plezier aan de volgende pagina begonnen. Wat maf dat je zo blij van die steekjes kunt worden. Je zou haast denken dat er een steekje bij me los zit, maar nee, alle steekjes zitten keurig vast en ook in mijn hoofd wordt het juist heerlijk geordend van al die kleurtjes en van het repeterende handwerk. Het is een heerlijk tegenwicht voor het hoofdwerk waar ik overdag mee bezig ben. Even alleen maar ik en mijn stof, naald en draadjes, in plaats van elk uur weer 30+ leerlingen die allemaal iets willen of juist niet. Ik heb heerlijk werk, maar vermoeiend en inspannend is het wel. Daarom ben ik in de avonduren gewoon met wat rustigs bezig en voel ik absoluut geen behoefte tot bungeejumpen of parachutespringen in mijn vrije tijd ;)

3 opmerkingen:

  1. Prachtig wordt je borduurwerk, Sjoukje! Ik herken helemaal wat je schrijft: heerlijk om met draadjes, steekjes en kleurtjes bezig te zijn na een dag hard werken. Geniet van het borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk in na die drukke schooldagen even van je rust te genieten met dit mooie borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig werk en wat je zegt ervaar ik ook even heerlijk ontspannen met een borduurwerk op schoot.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.