woensdag 16 januari 2019

Appreciate a dragon day

 Het blijkt vandaag Appreciate a dragon day te zijn. Dus mijn draakje uit Train of Dreams mag even schitteren. Dit borduurwerk is in fikse vaart het nieuwe jaar met mij ingereden en één van mijn goede voornemens is dan ook de trein in 2019 af te ronden.

Ik doe mee aan meerdere challenges / uitdagingen op Facebook, waardoor ik toch elke dag weer wat steekjes zet. Het is zo leuk om dit werk te zien groeien! Er ligt ook een tweede draakje te slapen. Zijn horloge is nog niet af, dus het is nog niet helemaal duidelijk wanneer hij wakker wordt.

Dit is het hele plaatje nu. Ik moet nog één hele bladzijde en twee halve en dan is het af.
Ik had niet gedacht dat ik in 2018 weer zo besmet zou worden door het borduurvirus, maar het is zo. Sinds de zomervakantie heb ik nog nauwelijks gequilt en dagelijks geborduurd. Het is niet erg, het is geen aangenomen werk, ik moet vooral doen waar ik zin in heb.

Maar het borduurvirus blijkt wel zeer besmettelijk. Ook mijn moeder is weer fanatiek aan het borduren en begint aan het eind van haar Nature's Home Afghan te komen. Een paar dagen geleden werd ze hals over de kop verliefd op een patroon van Heaven and Earth, Coming to Room van Jan Krasny. Hij is prachtig, ik snap het helemaal. Ik hoop dat ze net zo veel plezier aan het borduren van deze patronen gaat krijgen als ik!

2 opmerkingen:

  1. Je draakje wordt mooi! Ik hoop dat mijn draakje ook een keertje (bijna) af komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook hoor, dat ineens de wind omgaat!
    Ben ook weer aan het borduren na een hele tijd gebreid te hebben. Zo gaat dat vaak en geeft niks, lekker doen waar je plezier in hebt :) mooi patroon van je moeder maar wat een klus!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.