woensdag 2 januari 2019

Jaaroverzicht 2018

In januari had ik er geen zin in. Nu (15 juni) bedenk ik ineens dat het toch wel jammer is als ik de jaaroverzichten niet compleet heb. Het is bovendien niet belachelijk veel. Dus ik dateer dit berichtje gewoon terug en ik laat toch even zien wat ik in 2018 (af)gemaakt heb.

 Deze quilt voor aan de muur heb ik gemaakt. Het is allemaal paperpiecing en het was ontzettend leuk om te doen!

Deze is ook voor aan de muur. Deze quilt is echter nog niet doorgespit, dat moet nog een keer, maar ik heb er nu helemaal geen zin in.

 De kerstsok voor mezelf kwam af in december, nu heb ik er vier, de kerstsokken zijn allemaal af!

En het borduren werd sowieso een dingetje in het afgelopen jaar. De tweede helft van het jaar heb ik praktisch alleen nog maar geborduurd, heel gek dat die quiltmojo een beetje in de kast ligt en dat het nu allemaal om kruissteekjes gaat. Maar ik ben lekker bezig, geniet volop, en daar gaat het tenslotte om!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.