maandag 15 april 2019

Het is wel tijd...

Het is wel tijd om te bekennen dat ik ook nu nog niet aan één borduurwerk werk.
In de twaalf dagen rond Kerst, was er iemand in Amerika die bedacht dat je ook twaalf nieuwe borduurwerken kon starten. En die iemand deed dat ook en met haar vele anderen.
Ik deed in de light versie mee: ik startte wel wat nieuws. Dit is It's about time van Ciro Marchetti. Hij is een geweldige artiest die prachtige dingen doet op een digitale manier.

 Binnen de Nederlandse HAED-facebookgroep loopt weer een andere uitdaging, waarbij je elke 20 dagen in ieder geval 200 steekjes aan een borduurwerk probeert te doen. Dit is na de eerste 20 dagen.

En na 40 dagen.

En na 60.

Dit is wel een leuke manier om verschillende borduurwerken wel allemaal aandacht te geven. En deze is zo leuk naast al dat blauw van Sea Turtle. 

Dus, het is weer tijd (!) om lekker aan dit werkje te borduren en eens te kijken hoeveel steken ik voor dag 80 toe kan voegen. 

2 opmerkingen:

  1. Hij owrdt mooi en ja de challenge vind ik ook geweldig zo moet je aan het opgegeven werk even werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap die uitdagingen! Ik heb er wel mijn 2e HAED mee af gekregen maar borduur nu liever weer rustiger aan. Het is wel een mooie stok achter de deur als je iets vlot wil trekken of tempo wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.