woensdag 8 mei 2019

De trein is terug!

De Train of Dreams is terug! Vorige week kreeg ik een telefoontje van de handwerkwinkel dat de lijstenmaker klaar was. We zaten in Italië, maar zodra ik gelegenheid had (en de auto, het past niet in de fietstas) heb ik het opgehaald. Dat was vanmiddag.
Ik ben zo blij met de trein! Het blauw van de lijst past qua tint heel mooi bij het blauw in het borduurwerk. Ik heb er veel blauwe lijsten langs gehad, maar dit was de enige waar ik echt heel blij van werd. Nu genieten en ondertussen lekker verder borduren aan nieuwe dromen!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig he? Ik geniet nog steeds van mijn ingelijste HAED. Moet nummer 2 nog wegbrengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemachtig wat mooi!
    gr. Roswita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is is je borduurwerk schitterend geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.