zaterdag 22 februari 2020

Hidden Harbor in het nieuwe jaar

Drie grote borduurwerken heb ik nu onder handen en ik vermaak me enorm. In het nieuwe jaar heb ik ook weer veel steekjes aan Hidden Harbor kunnen zetten en de foto's hier zijn van 1 januari en 1 februari, dan is het verschil wel mooi zichtbaar. Dit is een borduurwerk met erg veel kleurwisselingen en daarmee een leuke afwisselingen van de andere twee. Het kost alleen wat meer tijd om de steekjes voor elkaar te krijgen, maar ach, ik heb geen deadline.
De aantekeningen op de foto's gaan over een steekjesuitdaging van een Facebookpagina, dus in die zin toch iets van een deadline, maar dat maakt het juist leuk.

1 opmerking:

  1. Met al die kleurtjes heb je in 1 maand toch een heel stuk kunnen doen! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.