zondag 24 mei 2020

Dat heeft een staartje

Alweer heel snel een foto omdat ik vind dat dit er zo leuk uitziet en ik de tussenfases van dit borduurwerk ook onthouden wil.

Gisteren heb ik veel geborduurd, maar ook een fietstocht van anderhalf uur gemaakt. Heerlijk door de bossen en de weilanden, lekker uitwaaien! Mijn reden om op de fiets te stappen waren twee kleurtjes die ik miste en dan houd je lege stukjes en dat vind ik niet leuk. Jammer genoeg was één kleur er ook niet in de winkel, kleur 03, een van die nieuwere kleuren van dmc. Eerder kon ik die ook al niet in de webwinkel bestellen, dus misschien dat het verfbadje van 03 even niet zo goed meewerkte? Nou ja, er missen nu twee kruisjes in het grijze gedeelte, vlakbij het blauw, pas later in het borduurwerk heb ik weer 03 nodig. De andere kleur was 3844, dat is een prachtige felblauwe tint, daar kon ik echt even niet zonder voor het blauwe gedeelte in dit borduurwerk.

Ondertussen ben ik lekker naar een luisterboek aan het luisteren, eentje van Dan Brown, best spannend. Jongste zoon is buiten aan het spelen, oudste zoon speelt een computerspelletje en manlief is verdiept in een boek. Zo-even hebben we nog een spelletje gedaan, nu het buiten zo nat en kil aandoet, is dat een prima middagbesteding.
De hond is aan het slapen na zijn wandeling en borstelbeurt. Reminder to myself: niet weer de hond borstelen en dan in dezelfde kleren weer gaan borduren. Ik ben bang dat dit geborduurde wezentje een ondervacht van hondenhaartjes krijg, maar ik heb mijn best gedaan om ze er allemaal weer uit te plukken. 😅 Het beestje heeft een staartje, maar dat hoeft niet de staart van Sherlock te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al 44 jaar cockers in huis dus in elk borduurwerk zitten ook haartjes verwerkt, van d
    ie hele fijne … huidige cocker is zwart !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.