maandag 8 september 2008

Vogelhuisje, here I come!

Spreekt eigenlijk voor zich, maar nog even voor de duidelijkheid: blok 5 zit erop! De hele takkenbende is geweest en nu mag ik door naar het eerste vogelhuisje! Ik heb de kleurtjes al gesorteerd en ik moet nog een klein stukje rand afmaken. Geen idee of ik daar vandaag aan toe kom. Ik ben weliswaar thuis van m'n werk omdat Quintijn ziek is, maar Quintijn is dus ziek en dan is hij zeer VEELEISEND. Mag dat natuurlijk ook, als je ziek bent. Hij staat ook wat minder stevig op z'n pootjes dan anders, maar weigert dat weer te erkennen, dus dat resulteert in valpartijen: tand door de lip, wij beide onder het bloed... Gelukkig geen borduurlap in de buurt... (Of mag je daar niet aan denken als je kind ZIELIG is?) Maar hij wiegt zichzelf nu wat heen en weer op zijn autootje, dus even bloggen kan wel.

@Sanderijn, bedankt voor je compliment wat betreft de rand van mijn afghan. Ik vind 'm zelf inderdaad ook erg mooi, maar hij is wel bewerkelijk. Toch vind ik dit leuker dan alleen een rand van 1 blokje, of zelfs alleen een stiksteekje. Maar ieder zijn smaak, natuurlijk. Ik vind jouw rand ook heel erg mooi (ook erg bewerkelijk, volgens mij) en de sterretjes van Jacqueline zijn ook heel mooi. Maar ook alweer veel werk. Dus wie wat moois wil hebben, zal pijn lijden/werken. Het zij zo. Veel plezier met borduren en tekenen!

1 opmerking:

  1. sjoukje ik had het op mijn club ook al eens gezegd je rand is idd erg mooi en ook bewerkelijk maar dat moet je voor iets moois wel over hebben. mijn rand is ook veel werk maar als je na ieder blok die je geborduurd heb weer een blok rand borduur valt het ook allemaal wel weer mee.

    deze sal blijft gewoon leuk om aan te borduren.

    maar even wat anders beterschap met je zoontje! want dat is ook erg belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.