woensdag 21 december 2011

Gepriegel

Vandaag heb ik mijn zak met restjes gepakt. Malletjes gemaakt van het huisjespatroon, dat ik tot 10 cm vergroot had, omdat ik dan heel mooi log cabinstroken kon gebruiken die ik nog over had. En dan nog... met een vergroot huisje... dan is het een enorm gepriegel.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het leuk vind, ik heb nu anderhalf uur gedaan over het maken van de malletjes en het knippen van het eerste huisje. En dan moet het nog aan elkaar gezet worden, wat ik over het algemeen het leukere werk vind. Ik weet dus nog niet helemaal zeker of ik wel zo'n huizenbouwer ben. Ik weet wel zeker dat er niet dagelijks een huizenblokje van de lopende band af gaat rollen, het kost gewoon best wel veel tijd. Misschien een leuk klein quiltje, of zo?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zeer benieuwd hoe het er uit gaat zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig hoef je maar 1 keer malletjes te maken, het maken van de 2e huisje gaat een stuk gemakkelijker en sneller hoor, zeker weten!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.