zondag 2 september 2012

45. Handy Andy

Na het applicatieblokje was Handy Andy ineens weer heerlijk eenvoudig. Gewoon een leuk blokje, in een paar uurtjes in elkaar gezet.

Gisteren heb ik de hele middag zitten snijden, tekenen en knippen. Ik heb de komende drie blokken voorbereid, die liggen klaar in een plastic zakje en kan ik dus zo in elkaar gaan zetten. En ik heb sashings en cornerstones voor de volgende zoveel blokjes gemaakt, dat ik zo een strookje of blokje kan afknippen. Want ik krijg het weer druk en daar kan ik beter op voorbereid zijn. Morgen is de vakantie echt voorbij, om half 9 begint de vergadering op school. En om half 9 moet ik mijn oudste zoon voor het eerst bij zijn zijn nieuwe juf van groep 2 afleveren. Weer typisch een conflictje van een werkende moeder. Op de normale maandagen heb ik het eerste uur vrij geregeld, dus dan kan ik zoonlief rustig wegbrengen. Maar op de eerste schooldag hebben ze geen boodschap aan mama's die kinderen naar school moeten brengen. Maar het is heel simpel: ik ben dus gewoon te laat. Op de eerste schooldag. Ten aanzien van al mijn collega's (met uitzondering van de andere ouders met schoolgaande kinderen misschien). Ach ja, een goed begin is het halve werk, niet waar?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.