zondag 8 september 2013

114. Brides Bouquet

Afgelopen week zijn de drie blokjes wel gelukt. Vrijdagavond heb ik de hele avond lekker getekend aan de resterende blokjes voor deze rij, dus ik kan weer verder werken. Mooi blokje is dit ook weer. Van de trunkshow van Supergoof herinner ik me dat Ingrid van dit blokje zei dat het net een ijsje was. Dit had ik nooit aan DH verteld toen ik hem dit blokje liet zien. "Zo, dat is wel een superluxe cornetto!", was zijn reactie. Er zijn dus meer ijsliefhebbers!

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blokje was dit om te maken???
    Ik heb hem zelf ook net af.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag dit blokje en voordat ik jouw stukje had gelezen, dacht ik: het lijkt wel een ijsje !!
    Dus ook ik zag er gelijk een ijsje in.
    Grappig dat anderen dat ook hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.