woensdag 18 september 2013

116. Steps to the Altar

Een blokje dat natuurlijk niet mag missen in een Wedding Sampler! Het heeft wat van een Jacob's Ladder, maar dan anders, inderdaad. Leuk om te maken door de contrasten, absoluut niet moeilijk. Dit roodje is een van mijn favoriete stofjes. Het is zo'n klassiek stofje. Veel daarvan is nog niet direct mijn smaak, maar deze is leuk en goed te combineren met neutralere stofjes.

Jullie hebben lang niets van me gehoord. Ik heb het DRUK! Het valt me toch altijd zwaar om alles te combineren: een drukke baan, het huishouden, de kinderen, die ook elk weer hun verplichtingen hebben waar je in je 'vrije' tijd nog weer naar toe moet. Ik probeer de avonden vrij te houden, maar zelfs dat lukt me geregeld niet. Toch lukt het me om leuke blokjes in elkaar te zetten en daar moet ik dan maar gewoon blij mee zijn. Leve mijn vrije tijd! Ook al zou dat wat meer moeten zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.