donderdag 8 december 2016

Sterrennacht

Ik ben ook weer hard aan de slag met Starry start night voor oudste zoon. Ik heb nu ook 35 blokken aan elkaar gezet, waarin een kleurverloop zit, dat vind ik erg mooi. Hij ook, dus we zijn beiden erg blij. Er zijn nog een boel sterren in een doosje en nog een boel sterren in de maak. Het grootste deel van de quilt is donker, daar komt dan weer een rand met gekleurde blokjes omheen.

Ondertussen zou ik ook hard de AWS aan het quilten moeten zijn. Nee dus, dat schiet echt even minder op. Ik heb er momenteel helemaal geen zin in. Het komt vast wel weer, de quiltmojo. Zo lang ik nog wel iets handwerkerigs doe, maak ik me maar niet al te veel zorgen.

2 opmerkingen:

  1. Was für ein wunderbarer Sternenquilt! Traumhaft schön.
    Herzliche Grüße
    Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your stars are wonderful. I love the clever shading of colour.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.