maandag 1 januari 2018

Jaaroverzicht 2017

Allereerst een heel gelukkig, creatief jaar voor iedereen!

Elk jaar sluit ik af met een overzicht van wat ik dat jaar afgemaakt heb. Dit jaar is de score bedroevend laag: alleen het quiltje voor Julia heb ik afgemaakt. 


Verder heb ik natuurlijk wel aan veel andere dingen gewerkt. 

Tijdens onze januarivakantie, maar ook in de zomervakantie heb ik veel gewerkt aan Train of Dreams, erg leuk borduurwerk van Heaven and Earth designs. Het is uiteraard nog lang niet af, maar elke keer geniet ik er weer van.

Ook een ander borduurproject werd na jaren stilstand weer opgepakt. Dit zou ik wel op korte termijn kunnen afmaken.

Een nieuw borduurproject werd opgestart, nl. een kerstsok voor mezelf. Holy Night van Dimensions. De afgelopen dagen heb ik hier ook weer een stukje van geborduurd.


Ook aan deze borduurkriebels werd toegegeven! Nummer 3 is bijna af.

De Antique Wedding Sampler is al een poos gedubbeld, maar ik heb te weinig hieraan gequilt. Het zal ook wat met de verhuizing te maken hebben gehad.

Meer quilttijd heb ik aan de quilt van Oudste zoon besteed, Starry Starry Night. Het plan was om deze quilt deze winter af te ronden. Ik heb nog wat tijd, maar ik moet wel op gaan schieten. Hij blijft de quilt van zijn papa inpikken!

De meeste tijd dit jaar is in Fly Away gaan zitten, dit is een foto van deze zomer, nu is het een heel stuk verder, bijna af! 


Dit was de score op handwerkgebied. Niet vreselijk veel, maar wel enorm van genoten. 
Grote zaken op persoonlijk gebied waren de verhuizing en het overlijden van onze hond Rjukan en daarna de komst van de jonge en onbesuisde Sherlock. 

2017 was een goed jaar voor ons, wel druk, veel veranderingen, maar daarvan vooral veel groei.
Ik ben nieuwsgierig naar 2018, ik hoop dat 2018 evenveel geluk, maar iets meer rust brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.