maandag 7 mei 2018

Making Waves 4

Daar was ook blok 4 alweer. De golf gaat nu de wat donkerder kleuren in, zorgt voor wat afwisseling. De volgende blokken zullen telkens weer een herhaling zijn van wat ik al eerder heb gemaakt, alleen het laatste blok is nog weer echt anders. Wat in blok 5, 6, 7 en 8 interessant is, is wat ze doen voor het totaalplaatje. Dat plaatje ziet er nu zo uit:


Nog snel even de laatste dingen in huis doen voordat de kinderen weer uit school komen. Zij hebben tussen Hemelvaart en de meivakantie nog drie dagen school, terwijl ik twee weken meivakantie heb. Het moet toch wel lijken alsof ik nog wel iets gedaan heb, natuurlijk. Hoewel ik vermoed dat de kinderen allang tevreden zijn nu ik het pierebad heb opgeblazen en gevuld. Nog een paar dagen genieten van de zon. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.