zaterdag 19 mei 2018

Making Waves 6



Een plaatje van Making Waves tot nu toe. Blok 6 is weer hetzelfde als blok 2, dus er hoefde geen aparte foto van het blok bij.
Ik heb dit blok vorig weekend al afgemaakt, maar toen was ik bij mijn moeder. Even een weekend samen quilten en kletsen, maar een foto op mijn blog doe ik dan niet.


's Middags hadden we een heerlijke high tea bij Teatime in Echten. Het was ontzettend lekker, maar het viel me wel wat zwaar op de maag omdat ik meestal geen zuivelproducten meer gebruik. Ik zit al te bedenken hoe ik een vegan high tea in elkaar zou kunnen flansen, lijkt me een leuke uitdaging en mijn moeder vindt het altijd wel leuk om mee te eten.

Ik had mijn moeder een kleurboek van Kanoko Egusa cadeau gedaan en zelf wilde ik er ook graag eentje hebben toen ik zag hoe mooi m'n moeder de kleurplaat had ingekleurd. Dus ik heb de opvolger voor mezelf aangeschaft. Allemaal schattige dieren en bloemen met een flinke portie fantasie. En heel leuk: een van de tekeningen heeft zelfs een quilt, maar die zit wat verderop in het boek, dus het duurt nog wel even. 
Wat ik nu alleen wel merk, is dat de kleurdoos die ik heb al behoorlijk door de kinderen te grazen is genomen. Veel potloden zijn al een keer of wat gevallen, dus de punt breekt vaak en sommige kleuren zijn ook al op. Dus ik ga op zoek naar een betere kleurdoos en hoop die dan even alleen voor mezelf te houden. De kinderen mogen er vast weleens mee, maar dan alleen als ik er ook bij zit. Niet dat ik dan elk potlood dat ze laten vallen op kan vangen, maar misschien zijn ze wat voorzichtiger met mij erbij. 

Fijn pinksterweekend allemaal! Als het goed is, is het weer morgen wat beter.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.