zondag 29 september 2019

Absoluut herfst

Het is absoluut herfst. Bijna onafgebroken heeft het vandaag geregend en hoewel ik het eigenlijk nog niet wil, heb ik toch de verwarming een tikje gegeven. Zelfs met een dikke trui aan had ik het nog koud.
Gelukkig had ik gisteren al alle bezigheden in huis gedaan, dus vandaag kon ik me terugtrekken met mijn borduurwerk en lekker veel doen. Ik ben wat uit de bruintinten van de buik weg nu, het wordt nu groener. Fijn, bruin is niet mijn favoriete kleur en van blauw en groen borduren word ik wat blijer.

School is nu goed bezig. Oudste zoon is nu zo gewend aan de middelbare school dat hij een hekel aan huiswerk heeft en jongste zoon is naast al zijn voetbal aan gitaar- en typelessen begonnen, dus de drukte gaat lekker door.
Jongste zoon is komend weekend jarig. Hij wordt 10 jaar, dan hebben we alleen nog maar tieners in huis. Toen ze echt klein waren, leek dat eindeloos te duren, maar uiteindelijk was dat toch best kort. Gelukkig hebben we onze hond Sherlock die zich altijd als een kleuter blijft gedragen.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je jongste zoon! De jaren vliegen inderdaad voorbij, een cliché maar het is gewoon zo.
    Genieten van elke dag en elke fase!
    Je borduurwerk is mooi en gaat lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.