zondag 13 oktober 2019

Zondags borduren

Weer een bladzijde af van het gigapatroon Sea Turtle Spirit of Serendipity. Het blijft ontzettend leuk om te doen! Ik stap nu eerst over op een ander patroon, even voor de afwisseling, maar ik denk dat ik deze ook vrij snel weer in handen heb.

Even van dichtbij, dan zie je al de nuances wat beter. Dit is dus een stukje van de buik van de schildpad en wat luchtbellen in het water. 

Vandaag ben ik even echt aan het relaxen met vooral borduren. Gisteren was het kinderfeestje van jongste zoon. Hij werd 10 en vierde dat met de mannelijke helft van zijn klas. Het was een Wie is de Mol-feestje en ze hebben zich enorm vermaakt. Ik vond het ook heel erg leuk, maar voelde me 's avonds, toen iedereen weer afgeleverd was, wel afgepeigerd. Het is toch 4,5 uur met vrij drukke, opgewonden kinderen. De Mol is niet ontdekt en de kinderen vonden alle mollenacties en geheime aanwijzingen geweldig. Missie geslaagd! 
Dus na zo'n dag als gisteren, vind ik dat ik vandaag wel even een relaxdagje verdiend heb. Even in de rust, morgen begint er weer een drukke, deze week echt heel drukke, schoolweek.

Fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.