maandag 22 maart 2021

Bladzijde af Hidden Harbor

 

En ik heb er weer een bladzijde bij! Deze kolom van Hidden Harbor moet nu nog een bladzijde en dan heb ik drie kolommen af. Dan zit ik ook bijna op de helft. Nu heb ik zo'n 41%.

Ik vind dit zo'n leuk borduurwerk! Veel afwisseling met al die verschillende huisjes. De bladzijde die ik nu heb bestaat uit een stukje heuvellandschap, dus er zitten ook stukken in die sneller borduren.

Afgelopen zaterdag was ik bij een quiltvriendin die ik tijdens mijn quiltcursus in Earnewâld heb leren kennen. De cursus en de quiltwinkel zelfs bestaan nu niet meer, maar gelukkig heb ik het contact met haar gehouden. Op het moment zijn we beiden in borduurstemming, dus zaten we met een pot thee en chocola en ons borduurwerk aan weerskanten van haar brede tafel. Veilige afstand, maar wel gezellig samen borduren. 


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.