maandag 1 maart 2021

Its about time februari


 In februari heb ik weer aardig wat gedaan aan Its about time. Het blijft een leuk werk, maar het is zo ontzettend groot!

Even wat betreft de statistiekjes: ik heb 5389 steekjes gedaan, dat zijn dus bijna 54 hokjes van 10 bij 10. Ik was op 9,29% en nu op 11,09%, ach ja, het schiet op! ;)

Dit was de vorige foto:


Verder ging februari in grote lijnen zoals januari. Nog steeds lock down, nog steeds voor mij alleen de examenleerlingen op school, nog steeds online onderwijs voor oudste, maar jongste zit in groep 8 van de basisschool en hij mocht wel weer naar school. 
De moeder van een vriendin van mij is overleden aan corona. Dan komt het toch wel weer even erg dichtbij. Ze had wel een ziektegeschiedenis, maar ze was nog helemaal niet zo oud. 
En nu in maart gaan we weer met meer leerlingen op school starten. We hebben al alle examenklassers op school en om en om de helft van de andere leerlingen, wat betekent dat we met zo'n 450 leerlingen en alle docenten op school zijn. Dat lijken me meer dan voldoende contacten. 
Maar ondanks alle risico's vind ik het heerlijk om alle leerlingen weer echt te zien. 

1 opmerking:

  1. Al gaat het misschien niet zo snel als je zou willen, wordt hij wel heel erg mooi.
    Veel borduur plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.