woensdag 3 maart 2021

Serendipity februari

 

Mijn mooie schildpad heeft ook de nodige aandacht gekregen, 7235 steekjes maar liefs. Er staat een groot deel van zijn kop op, vlekken die zwart lijken maar stiekem uit heel veel kleurtjes bestaan.

Dit was de schildpad vorige maand:




Dit is nu de hele schildpad. Ik borduur dit op 16 count aida, wat ik achteraf beter niet had kunnen doen omdat de lap nu echt wel heel groot is, het geborduurde gedeelte is 71,5 cm. Ik durf nog niet over inlijstkosten na te denken... Misschien maak ik er ook wel een wandlap van.

Dit werk zat op 52,57% en na februari op 56,12%. Inmiddels dus ruim over de helft, yeeh!

De komende maand zal ik Hidden Harbor er weer bij pakken, daar heb ik alleen begin januari aan gewerkt, dus ik heb wel weer eens zin in mijn huisjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.