woensdag 31 juli 2013

100. Follow the Leader

Nummer 100! Dit blokje heet Follow the Leader en doordat ik dit blokje bij mijn moeder heb gemaakt (tijdens haar verblijf op de christelijke camping Betteld) moest ik aan de extra betekenis denken die in deze titel zit. Volg de leider, de leidsman van mijn leven is God, dus volg God.
Mooi dat juist nummer 100 voor Hem gereserveerd is!

De top is nu vierkant en te groot om nog aan de schutting te hangen voor de foto, maar ook te groot voor mijn bed. Dus nu heb ik 'm maar op de grond in de tuin gelegd, met autootjes langs de zijkanten om opbollen te voorkomen. Al wankelend op het glijbaantje van de kinderen heb ik een foto genomen. Hoe doen jullie dit, mooie foto's van grote quilts maken? Ik vind het een hele uitdaging!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.