vrijdag 19 juli 2013

92. Trip around the World

Dit blokje heeft een heel toepasselijke naam: Trip around the World. Ik maakte het namelijk af toen wij bezig waren met onze kleine reis om de wereld, nou ja, naar Oostenrijk dan in ieder geval.
Ik heb jullie mijn vakantievoorbereidingen laten zien. Op deze manier kon ik ook in de auto heel gemakkelijk quilten en daar heb ik de eerste helft van onze reis naar Oostenrijk goed gebruik van gemaakt. Daarna werd het landschap zo mooi dat ik continu naar buiten keek en bovendien werd het zo warm in de auto (onze airco is stuk) dat een naald vasthouden niet echt mogelijk was.

We zijn dus weer terug van onze prachtige, heerlijke vakantie. We zijn naar Karinthiƫ in Oostenrijk geweest, een heel mooi stukje van de wereld. Het weer was prachtig, de omgeving was mooi, de kinderen meestal lief. Het was dus een supervakantie! Gisteren zijn we weer thuis gekomen en nu is het dus weer wennen aan het gewone leven. Nou ja, nog niet helemaal, want op dit moment gelden de zegeningen van het docentenbestaan: ik heb nog vijf weken vakantie over! De eerste weken hoef ik echt niet veel voor school te doen, dus kan ik even echt genieten van mijn kinderen, wat extra tijd aan het huishouden besteden en bovenal tijd besteden aan mijn hobby's: lezen, quilten en borduren.

Op dit moment zit ik heerlijk in de tuin, het is gelukkig ook in Nederland lekker warm, dus de overgang is niet zo groot. Stel je voor dat we hier weer direct in de regen terecht kwamen! Ik heb het pierebad voor de jongens opgezet, maar zij verkiezen op dit moment de warme zolder omdat ze met hun lego willen spelen. Tja, dat hebben ze ook bijna twee weken moeten missen...

We hebben een vrij actieve vakantie gehad. Ik heb dus minder gedaan aan mijn quiltwerk dan ik misschien gehoopt had, maar ik zal jullie alles wat ik wel gedaan heb in de komende dagen laten zien, telkens met een stukje vakantieverslag erbij. De planning is dus elke dag een berichtje! Komen jullie morgen weer lezen? Tot dan!

1 opmerking:

  1. Fijn om te lezen dat jullie een leuke vakantie hadden. Die van ons is ook al achter de rug. Hier jammer genoeg geen docenten-vakantie, maar al terug hard aan het werk. Maar ik gun het je hoor! Ik zeg altijd dat ik in de vakantie jaloers ben op leerkrachten, maar niet tijdens heet schooljaar ;-)
    Ik kijk al uit naar je dagelijkse updates.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.