woensdag 31 juli 2013

98. Jacob's Ladder

Een van de mooiere blokken, maar niet zo heel mooi op de foto gekomen. Er is een moment gekomen dat ik sneller quilt dan blog, dus deze foto's zijn gemaakt terwijl de blokjes al in de top zitten. Maar omdat ik toch van elk blokje een aparte foto laat zien, heb ik hier ook maar foto's van gemaakt. Ik heb al gemerkt dat mensen mijn blog als naslagwerk gebruiken (van hoe moest dat blokje ook alweer nu ik mijn boek even niet voor handen heb) en dat wil ik dan ook graag volledig houden.

Afgelopen weekend was het een en al drukte bij ons. Quintijn, mijn oudste zoon, werd 6 jaar en dat hebben we uitgebreid gevierd. Op zaterdag hebben we gebarbecued met de familie van mijn man en op zondag kwam mijn familie. Niet gescheiden omdat ze elkaar zouden bijten, maar omdat het anders bij elkaar wel een heel grote groep wordt met erg veel kinderen. Op deze manier hebben en houden we aandacht voor iedere gast. Maar een heel weekend feest, dus. Heerlijk, maar ook best wel druk.

En zoonlief nu dus alweer 6 jaar. Wat gaat het snel! Ik weet nog zo goed hoe die eerste dagen met hem waren, dat heb ik altijd vrij sterk in de dagen rondom zijn verjaardag. Moeder word je toch maar één keer, hoewel ik me ook alles rondom Dantes geboorte erg goed kan herinneren. In oktober wordt hij vier, maar hij mag over tweeëneenhalve week al starten met school. Kleine kindertjes worden groot!

1 opmerking:

  1. Ik heb nog even aan jullie gedacht zaterdag. Zes jaar alweer, zo suf en cliché om te zeggen hè maar de tijd gaat ook gewoon echt heel snel! Gefeliciteerd met je prachtige grote knul!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.