zondag 4 januari 2009

Roodborstje

Het was 1 januari, dus Jacqueline had weer een blok voor de Nature's home afghan klaar staan. Ik ben direct 's avonds begonnen en nu, na drie avonden en vanmiddag borduren is het roodborstje klaar, weer een heel mooi deeltje.
Ik heb twee dingetjes anders dan het patroon. Bij mij heeft het roodborstje geen grasspriet, strooitje of worm in de snavel. Ik vond het er een beetje vreemd uitzien, alsof een vogel dan rustig op zijn nest zit. En verder is één van de takjes een beetje anders, maar dat is gewoon een telfout, die ik niet uitgehaald heb, omdat het er eigenlijk niet toe doet.
En dan kan nu de afghan de kast alweer in, in februari kan ik weer verder, dan is er een blok waarin een groot deel van een vogelhuisje staat!

5 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een leuke vordering! Het ziet er echt al heel prachtig uit. Ik ben benieuwd voor de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word wel erg mooi hoor,
    je bent al een mooi eind op weg.
    Ik ben deze week begonnen met het eerste blog, wel leuk werk hoor.

    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, nu je het zegt zie ik hem inderdaad zitten, die telfout.............
    nee joh, fijn laten zitten, zou ik ook doen !
    hij wordt wel leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer goed uit hoor! En bij mij zit één van de blaadjes een paar steekjes verkeerd. Had ook geen zin om het uit te halen, en het maakt toch niets uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat vind ik 'm toch mooi. Ik heb 'm op andere blogs ook al eens voorbij zien komen en iedere keer denk ik.....zal ik.....nee, want ook ik heb goede voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.