zaterdag 4 september 2010

Trouwfoto

Lang, lang geleden, aan het begin van mijn studententijd, heb ik voor de trouwdag van mijn ouders hun trouwfoto geborduurd. Ik had zelf een eenvoudig patronenprogramma en had op die manier een patroon van hun trouwfoto gemaakt. Het is een behoorlijk formaat, omdat ik dan pas de foto gedetailleerd genoeg vond, en ik heb het op 18 count aida geborduurd met één draadje.

Vorige week was ik bij mijn ouders en ik realiseerde me dat ik dit gigantischewerk nog niet had laten zien. Bij deze dus.

4 opmerkingen:

  1. Wat is deze prachtig zeg. Ik ben nu bezig met een foto van onze kinderen, het is heel bewerkelijk vind ik zelf dit fotoborduren. Dus petje af voor dit prachtige werk.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even los van het vele werk dat hier in moet zijn gaan zitten: wat een fantastische foto!!! Ik heb inmiddels een trouwfoto van mijn ouders aan de muus gehangen, niet omdat ik hoop dat ze ooit nog bij elkaar komen, maar omdat het zo'n prachtig tijdsbeeld is. Dit is er ook zo één. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoho, dat zal een werk geweest zijn!
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje, wat een werk, maar wel heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.