zaterdag 1 december 2012

Hier wordt een stad gebouwd...

Huis nummer 6 alweer! Het patroon komt weer uit hetzelfde boek, maar ik heb wat toegevoegd: gordijntjes. Ik vond het raam wat groot. Naarmate je meer foundation doet, zie je ook gemakkelijker hoe je patroon aan kunt passen. Ik heb nu ook zelf twee patronen voor huizen getekend. Die worden ook nog wel in stof uitgevoerd.

Vanmiddag is de Sint langs geweest en ik ben verwend met allerlei stofjes! Morgen - bij daglicht - zal ik er even een foto van maken. Er zitten stofjes bij voor mijn Sylvia's Bridal Sampler, maar ook zeker stofjes voor deze huizenquilt.

Ik ben erover na aan het denken hoeveel huizen deze stad moet gaan tellen. 9, of 12. Of misschien zelfs 16? Het hoeft geen bedsize quilt te zijn, gewoon een deken waaronder mijn oudste zoon lekker weg kan kruipen. Want vanmiddag was gewoon ruzie over die ene quilt die nu voltooid in de woonkamer ligt. Beide jongens wilden eronder. Het wordt hoog tijd voor nog een quilt, maar mijn naald maakt al overuren!

3 opmerkingen:

  1. Das ist auch wieder ein sehr schöner Block.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi huis en wat leuk de gordijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de vogeltjes achter de ramen ook heel leuk.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.