zondag 30 november 2014

Dear Jane in november

Eeh... hoeveel dagen heeft november ook alweer? Juist ja, maar 30? En vandaag is het alweer die 30ste? Dan heb ik geloof ik een beetje haast.

Na de boswandeling in de kou, trakteerde ik mezelf op een warme pot thee en een stroopwafel en ik ploos het Dear Jane Handboek nog maar eens door. Een blokje, niet te moeilijk graag, dat wel aansloot aan de andere blokjes die ik al gemaakt had. Het bleek D7 te worden, die zit bij mij in de roze ring, dus ik kon mooi één van mijn nieuwe roze stofjes gebruiken. Da's dan zo leuk, in een maagdelijk lapje knippen. Klinkt een beetje bloederig, verloopt echter in het algemeen geheel pijnloos. In het middenblokje nog twee verliefde vogeltjes. Die vond ik zo schattig.

Hier nog even een foto van de blokjes die ik deze week maakte. De twee blauwe sterren zijn voor de quilt voor Jan Steven. Daaronder dus het Dear Jane blokje en het rozerode sterretje is een onderdeel voor blok 4 van de AWS waaraan ik begonnen ben. Drie quilts dus, maar deze blokjes zouden ook zo samen in een quilt passen. Kennelijk ben ik toch vrij kleurvast?

Nog een fijn restje van de zondagavond en succes met de komende werkweek!

2 opmerkingen:

  1. Leuke blokjes! Dat stofje met de vogeltjes is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die vogeltjes in het midden. Ja lekker he, een wandeling en daarna iets lekker eten of drinken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.