donderdag 14 mei 2015

Verrassing?

Acht kleine blokjes. In een voor mij heel rare kleur, dat okergeel. Wat is dit dan? Wat wordt dit dan?
Ik heb geen flauw idee. Ingrid en Marja wel. Vorige maand bij quiltclub kregen we allemaal twee stukjes stof mee, allemaal dezelfde crème met beige stip en iedereen een verschillende kleur, allemaal stofjes die Marja net in haar nieuwe collectie heeft (en die zijn móói!). Ik dus oker. Erbij zat het blokje dat we ervan moesten maken, acht keer graag. En dan zouden we de komende maand (zaterdag dus) wel zien wat we er verder mee zouden doen. Spannend!
En weet je, stiekem vind ik dit wel een erg mooi stofje. Wie weet wordt okergeel 'm ooit ook nog wel!

Vorige week realiseerde ik me dat ik nog maar één blokje gemaakt had. Door mijn schoolreis naar Londen, door mijn plotselinge borduurverslaving, was dit er even bij ingeschoten. Toen gingen we naar Roden, naar de Vrijbuiter, om te kijken of we een tent konden vinden die bij ons paste. En ik had deze stofjes mee. En mijn nieuwe minispeldenkussentje, waarvan ik jullie ook nog een fotootje moet laten zien. En toen zat er zo weer een in elkaar.

De tent vonden we trouwens ook. Deze Outwell is ruim, heeft genoeg slaap- en leefruimte voor ons en is gemakkelijk mee te nemen. En hij is blauw, wat natuurlijk geen argument is, maar wel erg leuk.
Over een paar weken kunnen we hem uitproberen, ik ben heel benieuwd!
(Op 15 mei toegevoegd: Ik kwam met jongste zoon uit zwemles en zag toen een stel mensen op het grasveld bezig met het opzetten van een tent. Deze! Ze hadden 'm ook net gekocht en wilden even oefenen. Nog mooi een paar tips meegekregen.)

Toen weer in de auto, door naar mijn schoonouders waar we de kinderen zouden afleveren. Weer een blokje af. Op de terugweg naar huis waren nummer drie en vier ook zomaar af. 's Avonds overigens niet gepatcht, we waren heerlijk uit eten met z'n tweeën in een tapasrestaurant. Negen jaar getrouwd moet je ook samen vieren, tenslotte!

Aan het eind van de week waren alle blokjes af, soms moet je alleen maar even op gang komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.