zaterdag 19 oktober 2019

4. Duncan Dog

Eindelijk weer eens een adventdiertje! Dit is Duncan Dog en hij hoort bij dag 4. Hij is zo schattig met zijn geruite spencertje en pet.
Ik ben inmiddels begonnen aan nummer 5, een heel schattig egeltje. Waarschijnlijk kan ik dat volgende week of eerder laten zien. Afgelopen week was belachelijk druk op school, maar deze week heb ik vakantie, dus misschien kunnen er zelfs wel twee diertjes geborduurd worden.

Geniet van het weekend!

(verbeterde foto toegevoegd op 21 oktober)

2 opmerkingen:

  1. Your cross stitching is beautiful. I will like to see the sea turtle emerge. I got to hold a turtle in my hand down at our pond last week. I love them. Happy Stitching from me in Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn erg leuke borduurtjes voor de advent en wat ben je opgeschoten met je HAED. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.