maandag 21 oktober 2019

5. Hattie Hedgehog

Het afgelopen weekend is miss Hattie Hedgehog geboren, een heel lief egeldametje. Ze heeft haar cadeautje bij zich, maar ondertussen geniet ze natuurlijk ook nog van een kopje thee.
Ook ik drink liters thee in deze heerlijke herfstvakantiedagen. Gisteren was ik gezellig bij mijn moeder en daar zijn ook veel steekjes aan Hattie gedaan, terwijl mijn moeder bezig was aan haar grote HAED-avontuur (serieus, net als het quiltvirus is het borduurvirus besmettelijk en het HAED-virus is de meest serieuze variant daarvan).
Nu door met Cashmere Camel!

1 opmerking:

  1. Ik heb ze allemaal geborduurd.
    Nu verzinnen wat ik er mee ga doen.
    Ze zijn zo leuk om te borduren...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.