maandag 3 november 2008

Afghan blok 10

Twee avondjes borduren en hij staat er alweer op: blok 10. Was ook niet erg ingewikkeld deze keer, we waren weer toe aan een stuk tak met welgeteld 12 blaadjes. Ik was even bang dat ik het niet af kon maken, mijn 3781 was op (en dat heb je voor alle takken nodig), maar gelukkig, ik had nog ergens een strengetje liggen.
Ik heb de afghan netjes opgevouwen en hij ligt nu te wachten op het nieuwe jaar. Dit was het novemberdeel en in december komen er geen SAL-delen uit. Veel mensen liggen achter met borduren en op die manier kan er een inhaalslag gemaakt worden. Ik vind het zelf wel jammer, ik ben graag aan dit werkje bezig en 1 januari lijkt nog héél ver weg. Ís ook nog heel ver weg, natuurlijk.
Het is ook niet dat ik me ga vervelen, hoor. Ik heb meer dan genoeg te doen, ik zal eens kijken of ik een werkje af kan krijgen, is ook altijd wel handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.