zondag 1 augustus 2010

Train of dreams - 7


Er zitten al weer flink wat uurtjes in Train of dreams, maar ik ben toch niet zo'n stuk opgeschoten, vind ik zelf. Thuis kom ik toch minder aan borduren toe dan als ik op vakantie ben. Hier is veel te doen. Je ziet de rookpluim al, maar de locomotief zelf bestaat nog niet. Komende week misschien?

I stitched on Train of dreams quite a lot of time again, but I made little progress, I think. I have less time for stitching when I'm at home than during our holiday. There's a lot to do around here. You can see the smoke already, but the locomotive isn't there yet. Maybe next week?

10 opmerkingen:

  1. Elk stukje is er één. Het is dan ook een gigantisch werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi worden, als ik straks weer naar school moet, word ook al me tijd waarschijnlijk opgeslokt door school.... Vakantie is iets heel fijns voor borduren.

    Hij word erg mooi, genietze van het borduren :d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat toch goed vooruit hoor!
    Moed houden he,een HAED is erg veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt voor jou misschien weinig, maar ik zie toch dat er heel wat kruisjes zijn bijgekomen. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch ook een mooie vooruitgang hoor ! Trouwens een prachtig patroon , denk eraan het op mijn verlanglijstje te zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik naar het vorige plaatje kijk is er toch heel wat bijgekomen.
    Bij mij helpt het om af en toe even van een afstandje te kijken en gewoon te genieten van wat er tevoorschijn komt.
    Succes en gewoon door gaan hoor.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch vind ik dat je alweer echt een stukje verder bent hoor. Ik ben dus ook begonnen, gelijk heel veel confettiesteekjes. Jammer genoeg kan ik niet echt opschieten zonder de kleurtjes die ik nog mis. Ik hoop dat ze snel komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhhhh!!!!! como avanzas!!! a este paso lo terminas enseguida!

    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjoukje, een kennis van mij is zich suf aan het zoeken naar waar ze dat pakket kan kopen van winnie the pooh alfabet (in een berichtje van jou gezien op 26 aug 2009)maar overal is heel lange wachttijd en ze maakt altijd geboortealbums voor mensen uit haar buurt dus ze wil er heel snel aan beginnen. Zou jij me kunnen zeggen waar jij het gekocht of besteld hebt? Of misschien wil je het officiele patroon wel verkopen? Ik hoor heel graag van je en alvast bedankt, ook namens mijn kennis.
    Groetjes Carin
    cazwa1962@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je reactie is ontvangen hoor! Ik betaal ook altijd wat extra als ik een paar kleurtjes mis, dat vind ik ook geen probleem aangezien ik het kan betalen. Het ging nu echter om 34 stuks, en dat tikt toch wel aan voor de normale prijs... (Dat is voor ToD en Peter Peter samen).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.