maandag 9 augustus 2010

Train of dreams - 8


Na weer een week borduren staat het begin van de locomotief erop! Weer veel rood en blauw, mijn favoriete kleurtjes, de felheid vind ik erg mooi. Rechts zie je nu ook het kopje van de draak die de trein bestuurd. Ik heb nu 3 bladzijden geborduurd.

After yet another week of stitching I have a beginning of the locomotive! It's a lot of red and blue, my favorite colours, I really like the brightness. On the right you can see the head of the dragon who is riding the train.
I have stitched 3 pages so far.

9 opmerkingen:

  1. Die train of dreams lijkt me wel een titanenwerk. Je hebt veel moed. Ik denk dat ik niet aan zo'n werk zou durven beginnen. Maar zeg nooit nooit, wie weet begin ik ook ooit wel eens een HEAD.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt heel mooi, je schiet ook goed op.
    Nog veel plezier ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. M'n handen jeuken om deze ook te gaan maken. Ik vind hem zó leuk! Lijkt me ook fijn borduren met al die mooie kleuren.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij word erg mooi, al die kleuren bij elkaar maakt het erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn weer heel wat kruisjes bij gekomen. Nog veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk hè? Maar het resultaat is zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig , ik wil hem ook .... nee moet hem gewoon hebben ,hij is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig werk,hij is super mooi.Nog veel borduurplezier ermee,en blijf je zeker volgen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij wordt schitterend, je gaat als een speer, prachtig hoor!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.