maandag 27 februari 2012

6. Tennessee

Mijn favoriet op het moment. De acht onderdeeltjes van de ster zijn op foundation gemaakt en daarna is de achtergrond er tussen gezet. Ik vind de kleurtjes zo erg leuk in één blok naar voren komen.

Al zes blokjes af en morgen ben ik een week bezig. Dit tempo van elke dag een blokje verwacht ik echter niet vol te houden: vorige week was ik een dag ziek waarop ik wel veel heb kunnen naaien en nu heb ik vakantie. Eén blokje per week lijkt me iets wat te doen is, maar dan ben ik natuurlijk wel bijna drie jaar met alleen het patchwork al bezig.
Volgens mij heeft deze quilt de afmetingen dat hij als sprei op ons bed zou kunnen, dat heeft geen haast. En tot die tijd gewoon lekker lapjes maken en veel technieken oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.