donderdag 30 juli 2015

Antique Wedding Sampler is er ook nog

Toch wel een beetje last van mijn hand, dus vandaag heb ik mijn quilttijd besteed aan een andere bezigheid dan doorpitten. Ik was al begonnen met sashings voor de AWS, maar ik kon de rij niet afmaken zonder nog een driehoek broderie perse. De driehoek was al meegeweest op vakantie, maar kreeg toen weinig tijd. Pas maandag bij mijn schoonouders heb ik weer een flinke slag gemaakt. Tijdens het kijken van Miss Fisher Murder Mysteries op Netflix heb ik het laatste  gedaan en toen een hoop sashings gesneden. Daarna kon de driehoek vast aan de rest van de lap. Wauw, ik ben er zo blij mee!

Snel verder met sashings aan de volgende blokken. Of zal ik vanavond eens borduren, dat vind ik ook zo leuk! Oef, het blijft ingewikkeld: 
My stash is full of treasures, now all I need is time. 
Zelfs in de vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Je AWS is KEIMOOI!
    Altijd fijn om tijdens een detective te quilten, het wordt gewoon een hoorspel.
    :o)
    Veel vakantieplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, klinkt trouwens ook beter: " het quilten luister ik naar hoorspelen. Nee hoor, ik kijk nauwelijks tv!"

      Verwijderen
    2. Tijdens het quilten, bedoel ik.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.