dinsdag 30 oktober 2018

Heerlijke verjaardag

Een paar dagen geleden kreeg ik van een bedrijf per mail de vraag of ik voor mijn verjaardag een knalfuif wilde, gewoon een feestje of een dag waarop je het lekker allemaal zelf mag weten. Ik kies altijd voor dat laatste. Een knalfuif is echt niet aan me besteed, feestjes vind ik leuk, maar hoeven niet voor mezelf te zijn -stiekem is het ook gewoon een bende werk- en een dagje voor mezelf vind ik juist ontzettend lekker. Een dagje waarop ik zonder schuldgevoel kan doen wat ik leuk vind.

Het is geen hele dag geworden, maar toevallig valt mijn verjaardag wel op een dag dat ik pas 's middags op mijn werk hoef te zijn. Ik heb met opzet ook geen andere afspraken gepland, waardoor ik de hele ochtend voor mezelf heb. En dan is het natuurlijk borduurtijd! Ik heb aan Train of dreams gewerkt en nu ben ik met Spirit of Serendipity bezig. Ik ben beslist niet 'feeling blue', want van al die blauwe kleurtjes word ik juist erg vrolijk.

Vanavond gaan we met het gezin gourmetten. Dat is altijd leuk en gezellig en zo gaat m'n verjaardag niet ongemerkt voorbij, want dat is toch ook niet zo leuk. Maar hoe de ochtend tot nu toe verloopt, vind ik best wel heel erg fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.