zondag 14 oktober 2018

Hoe HAED allemaal begon


In januari 2008 kocht ik mijn eerste borduurpatroon van Heaven and Earth Designs. Alvast voor de babykamer, grappig, want ik had net mijn eerste zoon, die toen nog maar een half jaar oud was, maar ik droomde alvast over de volgende baby. In zo'n 15 maanden tijd is toen dit werk geborduurd, op mijn blog is het allemaal te volgen.
Gisteren plaatste ik een berichtje over mijn eerste HAED in het forum op Facebook. Het patroon is inmiddels niet meer verkrijgbaar, maar het wordt kennelijk nog wel door veel mensen mooi gevonden. 40 opmerkingen en 534 likes binnen 26 uur. Best leuk om zoveel aandacht te krijgen!

1 opmerking:

  1. Het is ook een leuk en fris werkje! En wat gaat de tijd ongemerkt snel he..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.