woensdag 25 april 2018

Biezen

Eindelijk! Alle 88 blokken van Starry Starry Night zijn doorgepit, nu kan ik aan de slag met de bies. De stof die ik ervoor gebruik heb ik gekregen bij het pakket stoffen dat ik bestelde voor Fly Away, maar uiteindelijk heb ik daarvoor een donkerder blauw als achtergrond gekozen omdat daartegen de felle kleuren veel beter uitkwamen.
Nu had ik nog een mooi groot stuk stof dat uitstekend past bij de kleuren van Starry Night.
Ik heb de stroken in verstek tegen elkaar gezet, zodat ik een lange bies heb waarbij de naadjes geen bobbels veroorzaken in de bies. Nu moet ik alles er tegenaan zetten en daarna weer met een blind steekje op de achterkant vastzetten. Het is altijd een flinke klus, maar het is zo fijn als er weer een quilt af is!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.