zaterdag 28 april 2018

To bies or not to be

Mijn werkplek op het moment. Nadat ik vanochtend het een en ander in huis had gedaan, was het weer tijd voor naald en draad. Oudste zoon verzocht me met klem om met zijn quilt bezig te gaan, dus ik ben weer aan het biezen. Ik heb nu ruim de helft van de bies aan de voorkant vast, maar die moet straks natuurlijk ook aan de achterkant vastgezet worden. Gelukkig zijn dat weer lichtere steekjes.

Je ziet daarachter blok 3 voor Making Waves al klaarliggen. Daar ga ik vandaag ook nog wel het een en ander van aan elkaar zetten. Ik ben in de rust, heerlijk! We hebben nu twee weken meivakantie, wat als een zaligheid voelt omdat we niet zo veel hoeven. Ik heb ook haast geen nakijkwerk meer in mijn tas zitten, ik heb de afgelopen week even door gebikkeld om echt vakantie te kunnen hebben. Op deze manier kan ik flink opladen voordat het geweld van de examensurveillance, -correctie en tweede correctie losbarst.

Mijn plan is om de komende week Starry Starry Night af te maken en het proces wordt door oudste zoon met argusogen gevolgd. Hij wil dolgraag onder zijn eigen quilt slapen. Hoewel ik me lichtelijk onder druk gezet voel, vind ik het vooral heerlijk dat hij het zo belangrijk vindt om weer een goede quilt te hebben.
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Succes met de laatste steekjes aan deze mooie quilt voor je zoon. En dan fijn bijtanken de komende twee weken.
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap jou zoon wel, wie wil hier nou niet onder liggen hij is prachtig geworden.
    Even doorbijten nog en dan afvinken!!!!
    Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch wanneer een jongen zo graag die ene quilt wilt. Fijn dat je toch wat rust krijgt in je mei vakantie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.