zondag 19 mei 2013

87. Right Hand of Friendship

Uiteindelijk werkt deze combinatie van stofjes goed. Ik zat al heel lang te denken wat ik nu met dit blauwe lapje wilde, maar ik vond 'm een beetje saai. Maar met een bloemenprintje doet hij het dus hartstikke leuk!
Ik heb vrij lang over dit blokje gedaan, doordat ik in het begin van de week een aantal avonden heb door gewerkt. Aan het examen, dus. Het nakijken blijft altijd moeilijk. Je moet je houden aan het antwoordmodel van het Cevo, ook al ben je het daar niet mee eens. En dat komt elk jaar opnieuw voor. De resultaten weet ik nog niet, ik ben nu op de helft. Bovendien wordt de norm pas bekend op de dag van de uitslag, de cijfers kunnen wel twee punten verschillen. Het blijft spannend, dus!

1 opmerking:

  1. Het is een hele mooie ster geworden. dat blauw past perfect bij de bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.